.......

دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

خدایا آرومم کن🙏

شبیه کابوس بود ، سرد شده بود دیگه لبخند نمیزد ، بیقرار بود انگار هوا برای نفس کشیدن کم داشت ، گاهی اشکهاش بی دلیل سرازیر میشد ... ولی باز هم سکوت میکرد ...

تازه داشتم به آرامش عادت میکردم ، به خبرهای خوب و زندگی که آروم و بی سر و صدا جریان داشت ....

اما دوامی نداشت ، از همون روزی شروع شد که دیگه نتونستم بخوابم ، دست هام رو محکم گرفته بدد ، هرچقدر دست و پا میزدم نمیتونستم خودمو رها کنم ، فریاد میزدم و صدام به گوش کسی نمیرسد ، گریه میکردم که ولم کنه حتی نمیتونستم برگردم و چهره اش ببینم ، خسته شدم نایی دیگه نداشتم بلندتر فریاد زدم و از خواب پریدم .... خواب که نبودم همه اتفاقات دور و برم رو میفهمیدم... 

دوباره اومد سراغم این بار دیگه نفس نمیکشیدم ، صورتشو گذاشت رو صورتم و حرفهایی زد که سخت بود که باورش کنم ، با صدایی که معلوم بود جون برام نمونده گفتم نمیذارم اینطور بشه .... 

 

گریه کرد ، گفت دارن همه چیو خراب میکنن ، ساکت بودم و گوش میدادم ، هرچی بیشتر میگفت بیشتر خرد میشدم ، ضربان قلبم تندتر شد ، باورش سخت بود ، هنوز هم نمیتونم باور کنم ... 

این همه سال از کسی بازی بخوری که همیشه خودش رو یار و رفیق نشون داده ، تنها کسی که هیچ تاریخی رو فراموش نمیکرد، دلداریت میداد ،لبخند میزد ...

 

حالا که به گذشته برمیگردم ، تمام قطعات پازلی که هیچوقت ازش سر در نمیاوردم کنار هم میچینم ، تازه میفهمم که چقدر ساده بودم که چقدر ساده گذشتم از لبخندهاش ، حتی چقدر ساده گذشتم از لیوان آبی که دستم داد .... خیلی سخته حالا خودت رو آروم کنی و سخت تر اینه همه چیز رو نشنیده بکیری که مبادا زندگیش رو بهم بریزی ... 

دلم گرفته خدا ، چطور میتونم لبخند بزنم کنارش هنوز ... 

  • سکوتـــــــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی