.......

دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

هویج!

پیرو پست " من و القابم از کودکی تا الان" ، مادر گرامی که نخواستند از این قافله نام گذاری عقب بمانند طی یک حرکت انتحاری به اینجانب لقب " هویج" را دادند:|

حالا سوال اینه که علت این نام گذاری چیه؟؟ چرا "گوجه سبز " نه؟یا "گیلاس"، "شلیل" و....

موارد احتمالی جهت این نام گذاری  که به ذهن مبارک خودم خطور میکند به این شرح:

- رویت روی ماه بنده موجب تقویت "بینایی" و "دید" میشود:))

- شبیه به هویج رشد میکنم یعنی اینکه ظاهری بنگری بهم شبیه یه تیکه علف دیده میشوم:| ولی وقتی از خاک بیرون میام به وجود مفیدم تازه پی میبرند:|

-آخرین مورد احتمالا باید برگردد به لاغری بنده !! که حین تردد در خانه یکهو با صدای بلند خطاب میشوم : " هووووووووووویج من" :|

  • سکوتـــــــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی