.......

دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

"صوتی" ها و لبخندها

شهر رو نفس بکش!از گلها، کافه ها،مغازه ها،داروخانه ها، خیابان ها ،ماشینها،مترو و ...ساده رد نشو، میدونی میون این همه شلوغی و سکوت مخوفی که حکم فرماست،میون این همه آدمهایی که سعی میکنند با نقاب لبخند بزنند و یادشون میره از عمق چشمهاشون فریادهاشون به گوشتون میرسه، میون تمام این شلوغی های ساختگی میشه حتی برای چند لحظه از ته دل خندید،تو خیابونها راه رفت و با خودت بزنی زیر خنده، بیخیال عابرایی که رد میشوند و احتمالا برچسب دیوانه بهت میزنند،اگر جای من بودید میفهمیدید چی میگم، وقتی برای بار "اول"از کنار داروخانه رد میشی و چشمت میفته به قوطی های شیر خشک "گیگوز"،یا وقتی که مغازه دار تک تک "کیسه شیر"ها رو تو یخچال چیده و قصد خریدن دارم اما فقط پنج دقیقه با خودم از خنده غش و ریسه میرم،یا هروقت که به انگشتهام نگاه میکنم نگران "عاج"هایش میشوم، خیلی خوبه که دست آدم "عاج"داره،یا اینکه کنار هم بشینیم و "چرت و پرت بگیم"دقت کنید چرت و پرت بگیم!!:))) یا مثلا آهنگ "فرزاد فرزین"را پلی کرده باشم اما همش یاد "فرهاد فرزین "بیفتم!فرهاد داداشش بود گویا :))،حتی لحظه ای که باید "پاسخ گو"باشم خنده ام میگیرد،"پاسخگو"بودن خیلی سخت است!! وقتهایی که دلم میگیرد و به یک آهنگ "غِر"دار پناه میبرم ،حتی وقتی گربه ای رو تو ایستگاه میبینم دائما نگرانم نکند "بپراه"،"ببپاره"،،"بپراهد"و یا حتی "بپرد":)) اما گوشواره ها شاد ترین بخش این داستانند وقتی که قراره گوشواره تو "گوشم"کنم :))) خلاصه که از این دست "ممله "های "مذاب"فراوان است و بهانه های کوچیک برای خندیدن بسیار، 😳😂و در اخر هم شعر  کودکانه "چرا " را با عنوان " اتیش جیز جیز " برای خودت بخوانی :|

  • سکوتـــــــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی