.......

دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

سرگذشت آدمها

قرار بود یک روز گلچینی از فیلمهای دوربین نصب شده تو کافه اشون را برام بیاره ، هر روز از ماجراهایی که اتفاق میفتاد برام میگفت ، از پسری که صبح با یه دختر میرفت کافه و میگفت این نامزدمِ، ظهر با یکی دیگه ، شب هم با یکی دیگه :| و فرداش کلا یه سری جدید را جایگزین میکرد:|
یا از اون دختره که میگفت هر روز میاد  کافه ولی وقتی میاد با وقتی که میره ظاهری کلی فرق میکنه !!!
قرار بود فیلم هاش را بیاره تا حرفهاشو باور کنم اما برای همیشه رفت و نشد که حتی یک بار هم برم کافه اش!!!


+اینم رشته بود ما انتخاب کردیم و رفتیم!!! :| منم باید یه کافه بزنم و تو سرگذشت آدمها فضولی کنم :))) با اینکه هیچوقت دوست ندارم از هیچ ادمی بپرسم که داستان زندگیت چیه یا اگه بپرسم هم فقط یک بار میگم و دلش خواست میگه و نخواستم که هیچ دیگه هیچوقت یادآوریش نمیکنم .. اما جذابترین داستان ها برای من سرگذشت آدمهاست ،گاهی دلم میخواد برم یه گوشه مترو بشینم و با آدمها حرف بزنم البته بیشتر دلم میخواد شنونده باشم ،داستان زندگی آدمها منبع غنی تجربه و راه و روش زندگی :)

  • سکوتـــــــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی