.......

دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

اگه بهت یهکاری بدن و برات یه هدف تعیین کنند و تو به عنوان سرگروه یا مدیر قرار باشه به اون هدف بررسی جزئیات بیشتر بهشون اهمیت میدی یا کلیات؟...یکم فکر کردم و گفتم معلومه کلیات مهمه اگه آدم خودشو بیش از حد درگیر جزئیات کنه نمیتونه هیچ کاری پیش ببره د هی ریزتر میشه و یهو از کاه کوه میسازه ... یه لبخند زد و به کارش ادامه داد ... حالا ماه هاست که از اون روز میگذره و من هر روز ریزبین تر شدم،انقدر گیر دادم به جزئیات، انقد حساس شدم که کم کم روح خودمو خسته کردم ... برای اینکه زندگی آرومی داشته باشی و بتونی به اهدافت بررسی باید این ذره بین لعنتی بندازی دور و به همه چیز با چشم عادی نگاه کنی ... اگه قرار باشه دائما ذره بین دستمون باشه حتی از غذا خوردن هم میوفتیم چون اونوقت تازه میفهمیم که چقدر تو آب و ظرف غذا و سایر موارد میکرب و باکتری وجود داره و دیگه حتی نمیتونی لب به چیزی بزنی ... همیشه دقیق شدن رو جزئیات خوب نیست تو زندگی باید دید و گذشت ....

  • سکوتـــــــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی