.......

دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

خود شناسی جیگرانه

مروز به دو مسئله مهم پی بردم که براتون شرح میدم:

یکـــــ : slow motion

 سر صبح قدم زنان در حال پیاده رویم ،‌ در حال عبور از خیابان چشمم به خانومی میفته که ابتدای خیابان و من انتهای همان خیابان ،‌همانطور که از نظر خودم  قدم هامو تند تند بر میدارم در کمال نا باوری  دو دیقه بعد خانوم مذکور از کنارم با سرعت بنز رد میشه ،‌ینی انقد من slow motion ام :|

ظهر درحال راه رفتن، یه مسیر کوتاه که حدودا فقط ۵ دقیقه  طول میکشه تا پیموده بشه ، بنده خودم اینجانب خودِ کلاغم این مهارت دارم که انقد آروم راه برم که یک ربع طول بکشه:| حتی مورچه ها هم ازم جلو میزنن تا این حد...

 

دو : جـیـگـر درونـم

به تازگی پی برده ام  یک عدد خر درون دارم  ، که به هیچ صراطی مستقیم نیست و بدجور جفتک میپراند، این خر درون صد البته که خیلی دوست داشتنی و خودرای است و در بیشتر مواقع مانند جیگر (این جیگر نه ، اون جیگر که با فامیل دور مشکل داشت) از الفاظی چون :

باز گفت ،بــــاز گـــفـــتـــــــــ ، بـــــاز گــــــــفــــــــــــتـــــــــــــــ

مـهـم بـود ،‌مـــــــــهـــــــم بـــــــود ،‌مـــــــــــــــــهـــــــــــــــــــم بـــــود

(لطفا با لهجه شیرین جیگر بخوانید)

و ....  استفاده میکند دقیقا با همان لحن و جدیت :| خلاصه که خر درونمان بسی دلنشین و دوست داشتنیست... اگه خر خوبی باشد حتما برایش یونجه مرغوب تهیه میکنم:))))))))))

  • سکوتـــــــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی