.......

دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

دیوانگی یعنی اینکه ظرفهای یک بار مصرف کثیف و به جا مونده از غذایی که خوردی با دقت و وسواس خاصی با روزنامه  های که صرفا ارزش خوانده شدن ندارند و فقط  به عنوان سفره یک بار مصرف  در جهت کثیف نشدن میز کار مورد استفاده واقع میشوند ،‌ کادو پیچشان کنم و حسابی چسب کاریشان کنم ان هم با چسبی که روی میز همکار قرار دارد و بدون اجازه به راحتی از آن استفاده میکنم و البته اگر خودش شاهد این صحنه باشه من را در همین اتاق از سقف آویزان میکند ، بی شک هر کس مرا در این حالت ببنید لحظه ای شک نمیکند از تیمارستان روانی  فرار کرده ام ، باز هم مهم نیست به کار خودم ادامه میدم بالاخره بسته مورد نظر به زیبایی کادو میشه ، از صندلی بلند میشم و با افتخار به سمت سطل زباله میرم تا این کادو بی نظیر رو بهش بدم و سوپرایزش کنم ،و نگاه هایی که متعجبانه مسیر رفت و آمدم را دنبال میکنند ولیوانی که لبریز از آب سرد و تگرگی میشود ،‌در اخر لذت هورت کشیدن آب یخ  ترس از سردردی که به دنبال دارد از یادم میبرد ، مهم این بود که دلم خنک بشود..فقط همین

  • سکوتـــــــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی