.......

دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

ما آدمها

یکی از مسخره ترین رفتارها ی رایج  اینکه همه تصور میکنند حق با خودشونه ، حرف میزدن و هر لحظه تن صداشون بالاتر میرفت  و حالت عصبی تر به خودشون میگرفتن ، کم کم همه ساکت شدن و فقط صدای دونفر میپیچید که سعی میکردند هر کدوم حرف خودشون به کرسی بنشونن، رفته رفته کار به جایی رسید که هر کدوم با به وسط کشیدن وضع مالی و سایر امتیازهاشون سعی بر این داشتن که بگن ببین من چون فلان چیز دارم برتر از تو هستم و به همین دلیل حرف من درست تره ، اما ماهایی که از دور شاهد ماجرا بودیم میخندیدیم ، اینکه هر دو یه حرفو میزدند اما محتاج بودن به اینکه دیگری تسلیمش بشه و بگه حق با توئه با نگاهی پیروزمندانه به بقیه نگاه کنه

با خودم فکر میکردم واقعا چقدر افکار  ما آدمها میتونه مزخرف باشه ، اینکه همیشه سعی کنیم  همه چی به نفع خودمون باشه و بقیه رو یه جورایی زیر دین ببریم ، نمیدونم چه لذتی داره که تمام تلاشمون بکنیم تا نشون بدیم دیگران در حد ما نیستن و همیشه اصرار داریم  بگیم حق با ماست و دیگران هیچی نمیفهمند ...

دوباره حواسم به بحث هاشون پرت شد ، به ایستگاه مورد نظر رسیدم پیاده شدم و بیخیال از این همه جنگ روانی داخل مترو  زیر بارون زمستانی قدم زدم ...

  • سکوتـــــــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی